Компанія Київстар завершила оновлення своїх IT-cистем, яке тривало з вечора 14 травня до ранку 16 травня. Однак зв'язок у мережі Київстар, як і раніше, викликає нарікання абонентів компанії. Люди масово пишуть скарги на перебої в зв'язку у Facebook-акаунті Київстар.
Київстар заздалегідь попередив своїх абонентів, що під час оновлення IT-cистем можуть спостерігатися збої в роботі деяких сервісів. Так, наприклад, неможливо буде поповнити рахунок або дізнатися залишок грошей на своєму рахунку. Крім цього, неможливо буде в цей час змінити тарифний план або підключити якісь додаткові послуги.
Однак з основним спектром послуг проблем бути не повинно, попередили в Київстар. Тобто, телефонні дзвінки, SMS-повідомлення та роумінг мали працювати,немов годинник. Та все виявилося не так, як обіцяли в компанії. Із початком регламентних робіт телефонний зв'язок також у багатьох став працювати з перервами, а дехто взагалі не міг годинами зателефонувати за потрібними номерами.
Через це клієнти обрушили на Київстар море критики. Як з'ясувалося з відповідей представників компанії, проблем зі зв'язком вони не очікували і самі. Однак ті виникли в міру налаштування нових IT-систем. Фахівці компанії тут же взялися їх усувати.
Популярні зараз
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
Однак і по завершенню запланованих робіт у багатьох регіонах зв'язок не налагодився і все ще залишається нестійким. Може раптово перерватися розмова, або з одного боку на якийсь час пропадає звук. Крім того, люди скаржаться, що навіть вчасно зроблені поповнення рахунків не дійшли до Київстар, і їхні тарифні плани не включилися. З них просто знімають щодня по 10 гривень.
Нагадаємо, Київстар пропонує своїм абонентам за невелику плату придбати другий номер. Завдяки цьому не потрібно буде використовувати телефон на 2 сім-карти, а можна буде користуватися однією.