Today.ua

Корпорація АТБ переходить на новий спосіб доставки продуктів: що потрібно знати покупцям

Українська корпорація АТБ переходить на новий спосіб забезпечення продуктами. Тепер продукти в супермаркети мережі поставлятимуться не лише від вітчизняних виробників, а й прямими постачаннями з-за кордону. Через це продукти не завжди будуть промарковані українською мовою.

Пряме постачання продуктів харчування здійснюватиметься з Польщі, країн Балтії і Туреччини, повідомляють на сайті корпорації. При цьому маршрути поставок розроблені так, що насамперед імпортними продуктами будуть забезпечуватись супермаркети АТБ у Київському, Одеському, Миколаївському та Харківському регіонах.

"Таке рішення компанія прийняла з урахуванням недостатньої кількості відповідних пропозицій від українських виробників на внутрішньому ринку, що обумовлено військовими діями та перебуванням їх на окупованих територіях, - повідомляють на сайті корпорації і при цьому наголошують: - Власний імпорт компанії не має жодного стосунку до гуманітарних поставок відповідних організацій і волонтерських рухів".

Прямі імпортні поставки в магазини АТБ представлені м'ясними та рибними консервами, макаронними виробами, сухими концентратами, чаєм і кондитерськими виробами. Надалі планують розширити асортимент товарів, що закуповуються за кордоном, а також завозити цей імпорт і в інші регіони країни. При цьому з метою оперативного наповнення супермаркетів продовольчими товарами їх доставляють в упаковці, розрахованій на внутрішнього споживача - без маркування українською мовою. Проте нічого протизаконного у цьому немає. Кабмін ухвалив 9 березня постанову, яка дозволяє у воєнний час доставку імпортних товарів без українського маркування. Але при цьому кожен покупець може отримати в магазині вичерпну інформацію щодо цих товарів на першу вимогу.

В АТБ також нагадали, що з початку війни корпорація вже надала українцям продовольчу допомогу на суму понад 100 млн. гривень. Корпорація також пішла назустріч проханню уряду та сплатила податки авансом. Розмір авансового платежу становить 100 млн гривень.

Нагадаємо, мережа АТБ також запустила власну лінію м'ясних консервів із вельми креативною назвою "Кадировці у власному соусі".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ