Клієнти monobank скаржаться, що банк навмисне заганяє їх у боргову залежність. Гроші на рахунках у них є, однак розрахуватися з банком по заборгованій виплаті вони не можуть через обмеження, що діють під час оплати розстрочки. В результаті, у клієнта утворюється заборгованість перед банком, і йому доведеться переплачувати, повертаючи борги.
Про це розповів у своїй скарзі на порталі minfin клієнт під ніком Pavlenko1994.
Клієнт скаржиться, що у нього оформлено розстрочку на картку monobank. При цьому на самій карті закінчилися гроші, але вони є на іншій карті цього ж банку. Однак механізм погашення розстрочки такий, що можна гасити лише з тієї карти, на якій немає грошей. В результаті банк вираховує з нього борг, приплюсовує до нього відсотки, і його рахунок на тій карті, з якою потрібно оплачувати розстрочку, давно пішов у мінус.
"Під час війни вони весь час налічували 1,6%, немає кредитних канікул, немає реструктуризацій, немає перерахунків, просто банк заганяє тебе в боргову яму, списуючи розстрочки з картки, на якій немає грошей в мінус і туди ж нараховують 1,6%. як таке можливо ? ?♀️Розстрочки не можна гасити окремо з іншої картки цього банку, тобто ви мені не даєте можливість навіть зменшити зростаючу суму боргу ... просто жахливо", - скаржиться Pavlenko1994.
"Перед списанням платежу можна переказати кошти на чорну картку", - порадили у банку.
Нагадаємо, ПриватБанк, Ощадбанк та monobank оголосили про підвищення відсоткових ставок за кредитами.