Клієнти запідозрили ПриватБанк у пособництві шахраям. Такі підозри у них виникли після того, як у них викрали мобільні телефони із додатком Приват24. Клієнти кажуть, що увійти в додаток без пароля не могли навіть вони самі. Проте за лічені години після крадіжки у них з рахунків зникли всі гроші – і особисті, і кредитні.
Своїм лихом жертви шахраїв поділилися на порталі minfin.
Клієнтка на ім'я Mariya1967 із Херсона розповіла, що в неї викрали мобільний телефон, у якому був додаток Приват24. Вона звернулася до поліції із заявою про крадіжку. Втім, у поліції одразу сказали, що шукати телефон не будуть, проте заяву змушені були зареєструвати.
Поки вона була в поліції, в неї зняли з картки усі гроші. Причому зазвичай, коли вона сама користується Приват24, у неї запитують логін та пароль. А тут обійшлося без запитів.
"Я думала, що паролі, коди, цифровий підпис відомі тільки мені. Служба безпеки "Привату" так і не змогла пояснити мені, як це сталося. Натомість пояснили, що повернути кошти на кредитку, які вони віддали в руки шахраям, доведеться мені. Я вже не говорю про свої кошти, які я довірила цьому "банку". Як ви думаєте - це справедливо?" - запитує жінка.
Аналогічно постраждав й інший клієнт. У нього вкрали телефон та кредитну картку ПриватБанку. Якимось чином шахраї зуміли зламати його Приват 24 і скористалися ним, як тільки можна було скористатися - по максимуму.
Спершу вони зняли все, що було на карті для виплат. А було там майже 30 тисяч гривень. А потім - увійшли в смак і витягли з його профілю в ПриватБанку максимум користі для себе.
"Потім змінили кредитний ліміт на моїй карті "Універсальна" з 4000 гривень до 50 000 і всі зняли, і плюс до цього оформили на мене по карті "Універсальна" оплату частинами на суму 26 480 гривень. Я написав заяву до Голосіївського відділення Національної поліції в місті Києві за фактом крадіжки телефону та кредитної картки, повідомивши при цьому гарячу лінію "ПриватБанку", жодних повідомлень не отримував, крім тих, що я повинен виплачувати кредит Приватбанку", - пише клієнт під ніком Deman123.
У ПриватБанку потерпілим відповіли, що у разі зникнення телефону або картки, потрібно насамперед звернутися до служби підтримки ПриватБанку і терміново заблокувати всі картки. А щодо розслідування та пошуку зловмисників, то це – не справа банку. Цим мають займатися правоохоронні органи.