Клієнти запідозрили ПриватБанк у пособництві шахраям. Такі підозри у них виникли після того, як у них викрали мобільні телефони із додатком Приват24. Клієнти кажуть, що увійти в додаток без пароля не могли навіть вони самі. Проте за лічені години після крадіжки у них з рахунків зникли всі гроші – і особисті, і кредитні.
Своїм лихом жертви шахраїв поділилися на порталі minfin.
Клієнтка на ім'я Mariya1967 із Херсона розповіла, що в неї викрали мобільний телефон, у якому був додаток Приват24. Вона звернулася до поліції із заявою про крадіжку. Втім, у поліції одразу сказали, що шукати телефон не будуть, проте заяву змушені були зареєструвати.
Поки вона була в поліції, в неї зняли з картки усі гроші. Причому зазвичай, коли вона сама користується Приват24, у неї запитують логін та пароль. А тут обійшлося без запитів.
Популярні зараз
Держава призначила літнім українцям 900 гривень щомісячної доплати до пенсії
Обурені діями уряду словаки зібрали гроші на снаряди для ЗСУ
Робота половини українських банків може зупинитися: у НБУ назвали причину
У Білому домі повідомили, коли розпочнеться постачання зброї в Україну
"Я думала, що паролі, коди, цифровий підпис відомі тільки мені. Служба безпеки "Привату" так і не змогла пояснити мені, як це сталося. Натомість пояснили, що повернути кошти на кредитку, які вони віддали в руки шахраям, доведеться мені. Я вже не говорю про свої кошти, які я довірила цьому "банку". Як ви думаєте - це справедливо?" - запитує жінка.
Аналогічно постраждав й інший клієнт. У нього вкрали телефон та кредитну картку ПриватБанку. Якимось чином шахраї зуміли зламати його Приват 24 і скористалися ним, як тільки можна було скористатися - по максимуму.
Спершу вони зняли все, що було на карті для виплат. А було там майже 30 тисяч гривень. А потім - увійшли в смак і витягли з його профілю в ПриватБанку максимум користі для себе.
"Потім змінили кредитний ліміт на моїй карті "Універсальна" з 4000 гривень до 50 000 і всі зняли, і плюс до цього оформили на мене по карті "Універсальна" оплату частинами на суму 26 480 гривень. Я написав заяву до Голосіївського відділення Національної поліції в місті Києві за фактом крадіжки телефону та кредитної картки, повідомивши при цьому гарячу лінію "ПриватБанку", жодних повідомлень не отримував, крім тих, що я повинен виплачувати кредит Приватбанку", - пише клієнт під ніком Deman123.
У ПриватБанку потерпілим відповіли, що у разі зникнення телефону або картки, потрібно насамперед звернутися до служби підтримки ПриватБанку і терміново заблокувати всі картки. А щодо розслідування та пошуку зловмисників, то це – не справа банку. Цим мають займатися правоохоронні органи. Нагадаємо, ПриватБанк відмовляється приймати у клієнтів долари, які сам їм видав.