Багато клієнтів ПриватБанку ризикують залишитися без субсидії на майбутній опалювальний сезон. Субсидія стане для них недоступною через те, що ПриватБанк відмовляється видавати своїм клієнтам довідки про депозитні рахунки, які стали вимагати з них соціальні служби.
Зокрема, пенсіонерка з Бердянська не змогла домогтися від ПриватБанку потрібної довідки. У банку неабияк пошарпали нерви 75-річній жінці, проте в підсумку вона так нічого і не добилася. Про неприйнятне ставлення до літніх клієнтів у Приватбанку розповів син цієї пенсіонерки, який написав на портал minfin під ніком SBut.
Чоловік розповів, що його 75-річна мати вже багато років щомісяця відкладає на депозит у ПриватБанку невеликі суми зі своєї скромної пенсії. За цей період у жінки накопичилася якась сума грошей. Однак до 100-тисячного депозиту, який закриває українцям шлях до отримання субсидії, її вкладу далеко. Тому жінка зі спокійною душею вирушила в банк за потрібною довідкою, якою мали підтвердити, що її депозит становить менше 100 тисяч.
"Мама звернулася до начальника відділення (Бердянськ, вул. Італійська 69) Шклової Лариси Олександрівни, але отримала невмотивовану відмову. Мама знову звернулася за роз'ясненням до служби соцзахисту, там їй дали зразок тексту довідки. З цим текстом знову звернулася до пані Шклової, знову невмотивована відмова у грубій формі. Аргумент - "ми таких довідок не видаємо", - поділився SBut.
"Приват, ви збираєте гроші з довірливих пенсіонерів, проте не вважаєте за доцільне проявляти елементарну ввічливість і такт у спілкуванні із беззахисними людьми похилого віку. Не кажучи вже про повну відсутність компетентності і професіоналізму у ваших працівників", - дорікнув співробітникам ПриватБанку син скривдженої жінки.
З ПриватБанку, вже через годину, прийшла відповідь на цю публікацію. Банк вибачився зприводу завданих незручностей і пообіцяв розібратися в ситуації.
Нагадаємо, українці стали масово забирати вклади із державних Приватбанку та Ощадбанку.