Today.ua

ПриватБанк залишить українців без субсидій на прийдешній опалювальний сезон

Багато клієнтів ПриватБанку ризикують залишитися без субсидії на майбутній опалювальний сезон. Субсидія стане для них недоступною через те, що ПриватБанк відмовляється видавати своїм клієнтам довідки про депозитні рахунки, які стали вимагати з них соціальні служби.

Зокрема, пенсіонерка з Бердянська не змогла домогтися від ПриватБанку потрібної довідки. У банку неабияк пошарпали нерви 75-річній жінці, проте в підсумку вона так нічого і не добилася. Про неприйнятне ставлення до літніх клієнтів у Приватбанку розповів син цієї пенсіонерки, який написав на портал minfin під ніком SBut.

Чоловік розповів, що його 75-річна мати вже багато років щомісяця відкладає на депозит у ПриватБанку невеликі суми зі своєї скромної пенсії. За цей період у жінки накопичилася якась сума грошей. Однак до 100-тисячного депозиту, який закриває українцям шлях до отримання субсидії, її вкладу далеко. Тому жінка зі спокійною душею вирушила в банк за потрібною довідкою, якою мали підтвердити, що її депозит становить менше 100 тисяч.

"Мама звернулася до начальника відділення (Бердянськ, вул. Італійська 69) Шклової Лариси Олександрівни, але отримала невмотивовану відмову. Мама знову звернулася за роз'ясненням до служби соцзахисту, там їй дали зразок тексту довідки. З цим текстом знову звернулася до пані Шклової, знову невмотивована відмова у грубій формі. Аргумент - "ми таких довідок не видаємо", - поділився SBut.

Жінці знову довелося бігти в службу соцзахисту, щоби пояснити позицію банку. Однак там лише розвели руками. Мовляв, нічим допомогти не можуть, а довідка потрібна для призначення субсидії, без неї - ніяк.

"Приват, ви збираєте гроші з довірливих пенсіонерів, проте не вважаєте за доцільне проявляти елементарну ввічливість і такт у спілкуванні із беззахисними людьми похилого віку. Не кажучи вже про повну відсутність компетентності і професіоналізму у ваших працівників", - дорікнув співробітникам ПриватБанку син скривдженої жінки.

З ПриватБанку, вже через годину, прийшла відповідь на цю публікацію. Банк вибачився зприводу завданих незручностей і пообіцяв розібратися в ситуації. Правда, вся ця схема з довідками про депозити виглядає якось дико. По-перше, пенсіонерам, які проживають самотньо (або навіть удвох), повинні призначати субсидію автоматично. Якщо, звісно, вони не є колишніми суддями і не отримують пенсію в розмірі 93 тисяч гривень на місяць. По-друге, сам механізм підтвердження, що у тебе немає 100-тисячного депозиту, виглядає непродуманим. В Україні на сьогодні функціонує 75 банків. І потенційно в будь-якому з них громадяни можуть зберігати свої заощадження. Тоді теоретично виходить, що претендент на субсидію має принести довідку з кожного банку, що у нього там немає депозиту. Напевно, для цього має бути задіяна якась єдина інформаційна система.

Нагадаємо, українці стали масово забирати вклади із державних Приватбанку та Ощадбанку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ