Клієнт monobank поскаржився, що йому зрізали кредитний ліміт на карті через два дні після того, як він її оформив. Причому чоловіка ніхто про це не попередив. А між іншим, він спеціально оформляв кредитну карту, щоб витратити гроші на лікування.
Клієнт monobank під ніком Chokwa поскаржився на порталі minfin на те, що банк зрізав його кредитний ліміт без попередження. Причому він зробив це незабаром після того, як чоловік оформив кредитну карту. З моменту оформлення пройшло лише два дні, як раптом на карті замість передбачуваних 6 тисяч гривень залишилася тільки одна.
"Через ДВА дні використання карти - нежданчик! Банк прийняв рішення (самостійно, не попередивши, не повідомивши) відрубав ВСЕ, залишивши кредитний ліміт 1000 грн. Хлопці, хто так робить ???" - запитує обурений клієнт.
Chokwa пише, що оформляв кредитну карту не заради цікавості, а тому що планував витратити гроші з неї на лікування зубів. Проте чоловік встиг використати з нової карти лише тисячу гривень, і тут - така несподіванка.
"Я взяв кредит із певною метою і планами, розраховуючи на нього. Мені ЗУБИ необхідно було полікувати. І ось, коли на діагностику і чистку я витратив 1000 грн, ви обнулили мій кредитний ліміт, - пише клієнт і в серцях заявляє: - Виплачу вам цю штуку і будемо прощатися ".
"Швидше за все, отримання карти і відразу ж зняття готівки ... Таке дуже погано впливає на горезвісну скорингову систему ...", - написали клієнту у коментарях люди, яким вже доводилося стикатися з подібним.