Кожен десятий клієнт “Київстар“ два місяці на рік проводить у Tik Tok: чим іще здивував мобільний оператор

"Київстар" вивчив мобільний трафік своїх абонентів і проаналізував, які соцмережі, інтернет-платформи і месенджери найбільш популярні у наших співгромадян. Вийшли вражаючі цифри. Так, деякі українці цілих два місяці на рік проводять у популярній молодіжній соцмережі, відводячи їй понад 4 години свого щоденного часу.

Кожен десятий клієнт “Київстар“ два місяці на рік проводить у Tik Tok: чим іще здивував мобільний оператор - today.ua

Серед месенджерів не знайшлося рівних Viber. У ньому щодня спілкуються 12 мільйонів абонентів мережі "Київстар". Мільйоном користувачів поступається йому Facebook Messenger (11 млн). Далі, з великим відривом, йде Telegram (6 млн) і WhatsApp (близько 5 млн).

Без соцмережі Facebook і платформи YouTube не можуть прожити жодного дня по 13 мільйонів абонентів Київстар. 10 мільйонів щодня "зависають" в Instagram, 7 мільйонів регулярно відвідують Twitter. Замикає п'ятірку лідерів Tik Tok, який щодня володіє умами і серцями 5,5 мільйона наших співгромадян.

А ось за часом, який абоненти "Київстар" проводять у соцмережах, Tik Tok-у немає рівних. Його користувачі щодня проводять у цій мережі 88 хвилин (майже півтори години). Однак найвідданішим фанатам і цього часу мало. Вони проводять в Tik Tok понад 4 години на добу. Таким "грішить" кожен десятий клієнт "Київстар".

Найбільше мобільного інтернету "з'їдає" YouTube - на його частку припадає 2,5 Гб  на місяць. Другим йде Tik Tok (0,6 Гб), третім - Instagram (0,4 Гб). Саме тому "Київстар" передбачає в більшості своїх тарифних планів безліміт саме на ці додатки.

Кожен десятий клієнт “Київстар“ два місяці на рік проводить у Tik Tok: чим іще здивував мобільний оператор

Що стосується часу, коли абоненти "Київстар" найбільше проявляють активність у мережах, то це в основному вечірня пора: з 18:00 до 22:00. Ще один сплеск активності спостерігається вдень: з 12:00 до 13:00.

Природно, всі ці дані знеособлені і не прив'язані ні до яких конкретних користувачів. "Київстар" просто зібрав та узагальнив статистику.

Нагадаємо, "Київстар" підготував подарунки для відвідувачів мережі ресторанів. В якості бонусів є цікаві і смачні пропозиції.