Українці нерідко скаржаться, що в їхніх платіжках облгази завищують цифри споживання. Клієнти передають одні показання лічильника, а в платіжках відображені зовсім інші. При цьому людям доводиться платити невиправдано високі суми не лише за розподіл газу, але й за сам ресурс, позаяк постачальник газу нараховує плату за обсягами, вказаними облгазом.
Видання ГазПравда розповіло українцям, що робити, якщо облгаз завищив показники лічильника в платіжці.
Алгоритм дій клієнта, якщо показання лічильника завищені облгазом
- У першу чергу, потрібно звернутися в сам облгаз, щоб звірити дані, а заодно вимагати від газовиків пояснень, чому в їхніх платіжках показання лічильника завищені.
- При зверненні абоненту бажано мати при собі скріншоти зі свого особистого кабінету або чат-бота, з яких видно, що він передавав інші показання лічильника. Маючи в своєму розпорядженні такі незаперечні докази, клієнт може зажадати відкоригувати показання або провести їхнє контрольне зняття.
- Якщо облгаз не хоче коригувати показання лічильника на підставі наданих йому даних, то слід звернутися в НКРЕКП. У зверненні слід викласти обставини суперечки, а також надати докази своєчасної оплати за ресурс і копію відповіді облгазу.
На жаль, спотворення показань лічильника - не поодинокий випадок, а доволі-таки поширене явище по всій Україні. Тому скаржитися обов'язково потрібно. Також слід вимагати, щоб Нацкомісія перевірила дотримання ліцензійних умов компанією, на яку надійшла скарга.