Шахраї, які викрали картку у клієнта Ощадбанку, поставили своєрідний рекорд зі швидкості витрачання грошей з поцупленої картки. За 13 хвилин вони встигли з неї 19 разів розрахуватись за покупки. При цьому Ощадбанк не запідозрив у таких фінансових операціях ніякого негаразду і не заблокував картку свого клієнта.
На бездіяльність Ощадбанку поскаржився один із його клієнтів на порталі minfin. Власник викраденої картки, який підписався ніком Furdyk, розповів, що сталося з його грошима, які були на карті.
Він пише, що при розрахунку карткою в магазині на суму до 500 гривень термінал не запитує PIN-коду. Тому скористатися картою може будь-хто, що й сталося з тією, яку в нього вкрали. При цьому викрадачі (або викрадач) встигли здійснити з цієї картки 19 платежів лише за 13 хвилин. Очевидно, до того моменту, як власник заблокував вкрадену картку.
"При розрахунку карткою до 500 грн пін код не вимагається. Сьогодні стороння особа викрала мою картку за 13 хвилин здійснила 19 платіжних операцій на вагому суму грошей. У банку повідомили, що можуть мені тільки видати нову таку ж картку, якою можна розраховуватися будь-кому .За зняття залишку грошей через касу зняли комісію", - розповідає Furdyk.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
З Ощадбанку клієнту відповіли, що втрата картки справді може призвести до втрати грошей. Тому, чим раніше клієнт заблокує карту, тим більше у нього буде шансів, що викрадачі не встигнуть скористатися його грошима.
"Втрата картки дійсно несе за собою фінансові ризики. Саме тому ми рекомендуємо якнайшвидше заблокувати карту, коли було виявлено її відсутність. Це можна зробити в Ощад 24/7 або контакт-центрі за телефоном 0800210800", - пишуть у відповіді Ощадбанку.
Ощадбанк також пояснив, що сума операції, за якої термінал не запитує PIN-код, не залежить від банку, а залежить лише від налаштувань конкретного торгового терміналу. Клієнту, якого обікрали шахраї, також порекомендували звернутися із заявою до поліції. При цьому, звісно, дивує той факт, що не спрацювала система захисту Ощадбанку, і банк не заблокував картку клієнта вже на другій-третій фінансовій операції. Адже зараз в Україні у процесі фінмоніторингу, який здійснюють банки, картки блокуються за всіх підозрілих транзакцій. А в цьому випадку система не запідозрила шахрайства. Адже малоймовірно, що власнику картки навіщось знадобилося робити два десятки покупок поспіль протягом 13 хвилин.