Today.ua

Для клієнтів ПриватБанку шахраї винайшли нову схему обману

ПриватБанк знову опинився в епіцентрі маніпуляцій фінансових шахраїв. Вони телефонують клієнтам банку під виглядом його співробітників і попереджають про спробу проникнення в їхній Приват24. Потім, коли клієнт "клюне" на фейк, шахраї пропонують йому встановити додаток, що дозволяє отримати віддалений доступ до даних, які містяться в смартфоні, в тому числі і до Приват24.

Про такий дзвінок розповіла у себе в Facebook журналістка Лілія Рагуцька.

Дівчина повідомила, що їй зателефонував чоловік, який представився співробітником служби безпеки ПриватБанку. Він повідомив, що була спроба входу в її Приват24 із Харкова.

"Це були ви?" - поцікавилися у клієнтки ПриватБанку.

Лілію спантеличило, що чоловік говорив російською,але дані, які він знав про неї, майже розвіяли її сумніви. Чоловік знав її ім'я та по батькові, а також знав адресу будинку, в якому проживають її батьки, і з якого нібито вона заходила в свій особистий кабінет.

Однак наступне його прохання відразу розставило все по місцях. "Співробітник банку" запропонував клієнтці завантажити додаток, яки би давав йому доступ до даних її смартфона.

"Коли ж він почав мене переконувати завантажити додаток для дистанційного керування телефоном - "будемо відключати 2 пристрої, з яких заходили у ваш кабінет" - все стало ясно) Гугл та оператор гарячої лінії мої висновки лише підтвердили", - пише журналістка.

Спочатку вона лише зателефонувала на гарячу лінію ПриватБанку і заявила про спробу шахрайства, а потім вирішила "зробити рекламу" аферистам ще й у своєму Facebook. Дівчина виклала номери телефонів, з яких їй надзвонювали шахраї: Нагадаємо, ПриватБанк без причини відмовляється обслуговувати інвалідів. Так, інвалід-візочник із Києва поскаржився, що йому відмовили в перевипуску картки і порекомендували знайти собі інший банк. При цьому пояснювати причини відмови банкіри клієнтові не стали. До речі, він не єдиний інвалід, якому банк відмовив в обслуговуванні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ