Для клієнтів ПриватБанку шахраї винайшли нову схему обману

Автор: Марченко Любов

ПриватБанк знову опинився в епіцентрі маніпуляцій фінансових шахраїв. Вони телефонують клієнтам банку під виглядом його співробітників і попереджають про спробу проникнення в їхній Приват24. Потім, коли клієнт "клюне" на фейк, шахраї пропонують йому встановити додаток, що дозволяє отримати віддалений доступ до даних, які містяться в смартфоні, в тому числі і до Приват24.

Для клієнтів ПриватБанку шахраї винайшли нову схему обману - today.ua

Про такий дзвінок розповіла у себе в Facebook журналістка Лілія Рагуцька.

Дівчина повідомила, що їй зателефонував чоловік, який представився співробітником служби безпеки ПриватБанку. Він повідомив, що була спроба входу в її Приват24 із Харкова.

"Це були ви?" - поцікавилися у клієнтки ПриватБанку.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Лілію спантеличило, що чоловік говорив російською,але дані, які він знав про неї, майже розвіяли її сумніви. Чоловік знав її ім'я та по батькові, а також знав адресу будинку, в якому проживають її батьки, і з якого нібито вона заходила в свій особистий кабінет.

Однак наступне його прохання відразу розставило все по місцях. "Співробітник банку" запропонував клієнтці завантажити додаток, яки би давав йому доступ до даних її смартфона. Для клієнтів ПриватБанку шахраї винайшли нову схему обману

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Коли ж він почав мене переконувати завантажити додаток для дистанційного керування телефоном - "будемо відключати 2 пристрої, з яких заходили у ваш кабінет" - все стало ясно) Гугл та оператор гарячої лінії мої висновки лише підтвердили", - пише журналістка.

Спочатку вона лише зателефонувала на гарячу лінію ПриватБанку і заявила про спробу шахрайства, а потім вирішила "зробити рекламу" аферистам ще й у своєму Facebook. Дівчина виклала номери телефонів, з яких їй надзвонювали шахраї: Для клієнтів ПриватБанку шахраї винайшли нову схему обману Нагадаємо, ПриватБанк без причини відмовляється обслуговувати інвалідів. Так, інвалід-візочник із Києва поскаржився, що йому відмовили в перевипуску картки і порекомендували знайти собі інший банк. При цьому пояснювати причини відмови банкіри клієнтові не стали. До речі, він не єдиний інвалід, якому банк відмовив в обслуговуванні.

Головне