Українка написала скаргу на порталі minfin про те, що в надрах ПриватБанку пропали її гроші, проплачені за комуналку. При цьому сам ПриватБанк зняв із себе відповідальність за пропажу грошей, тому що жінка не є його клієнткою.
Жінка розповідає, що заплатила за газ через Додаток Приват24. Саме він був вказаний як платіжний інструмент на сайті "Черкасиенергозбуту".
"Оплатила 6.03 2021 через додаток Приват 24 яке було прикріплено до сайту Черкассиенергозбут 1200 грн, картою Ощад - нарахування субсидії на рахунок ТОВ Черкасигаз збут і гроші зникли", - пише засмучена клієнтка облгазу.
У спробах повернути свої гроші, які зависли десь в електронних "надрах" ПриватБанку жінка обійшла вже три відділення цієї фінансової установи. Усюди дають однуй ту саму відповідь: оскільки вона не є клієнткою ПриватБанку і оплачувала картою іншого банку, то і так вийшло. Мовляв, в їхній системі грошей немає.
Водночас в Ощадбанку стверджують, що гроші на рахунок ПриватБанку зайшли.
"У Ощад Банк дали розшифровку що платіж успішно пройшов через PRIVAT24 KOMMUNALKA DNIPRO UKR. Тоді виникає питання, хто повинен відстежувати платежі і чому система приймає карти з інших банків", - цікавиться жінка.
У той же час, вони запропонували жінці в особистих повідомленнях надати співробітникам ПриватБанку більше відомостей за цією грошовою операцією, щоб вони могли у себе провести перевірку.
Нагадаємо, клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що банк примушує її користуватися кредитною карткою, хоча у неї зараз немає в цьому необхідності. Банк відреагував на скаргу жінки і пояснив, що у них таких вимог немає. Очевидно, це була "самодіяльність" одного зі співробітників колл-центру.