Пропали гроші при оплаті через ПриватБанк: українка поскаржилася про зникнення плати за комуналку

Автор: Марченко Любов

Українка написала скаргу на порталі minfin про те, що в надрах ПриватБанку пропали її гроші, проплачені за комуналку. При цьому сам ПриватБанк зняв із себе відповідальність за пропажу грошей, тому що жінка не є його клієнткою.

Пропали гроші при оплаті через ПриватБанк: українка поскаржилася про зникнення плати за комуналку - today.ua

Жінка розповідає, що заплатила за газ через Додаток Приват24. Саме він був вказаний як платіжний інструмент на сайті "Черкасиенергозбуту".

"Оплатила 6.03 2021 через додаток Приват 24 яке було прикріплено до сайту Черкассиенергозбут 1200 грн, картою Ощад - нарахування субсидії на рахунок ТОВ Черкасигаз збут і гроші зникли", - пише засмучена клієнтка облгазу.

У спробах повернути свої гроші, які зависли десь в електронних "надрах" ПриватБанку жінка обійшла вже три відділення цієї фінансової установи. Усюди дають однуй ту саму відповідь: оскільки вона не є клієнткою ПриватБанку і оплачувала картою іншого банку, то і так вийшло. Мовляв, в їхній системі грошей немає.

Популярні зараз

В Україні заборонять небажані дзвінки на мобільні телефони

Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“

Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН

Водночас в Ощадбанку стверджують, що гроші на рахунок ПриватБанку зайшли.

"У Ощад Банк дали розшифровку що платіж успішно пройшов через PRIVAT24 KOMMUNALKA DNIPRO UKR. Тоді виникає питання, хто повинен відстежувати платежі і чому система приймає карти з інших банків", - цікавиться жінка.

Пропали гроші при оплаті через ПриватБанк: українка поскаржилася про зникнення плати за комуналку З ПриватБанку прокоментували її скаргу. Приватбанк написав, що проводити оскарження грошової операції може лише Ощадбанк. Тому їй потрібно звертатися до службу підтримки свого банку.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

У той же час, вони запропонували жінці в особистих повідомленнях надати співробітникам ПриватБанку більше відомостей за цією грошовою операцією, щоб вони могли у себе провести перевірку.

Нагадаємо, клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що банк примушує її користуватися кредитною карткою, хоча у неї зараз немає в цьому необхідності. Банк відреагував на скаргу жінки і пояснив, що у них таких вимог немає. Очевидно, це була "самодіяльність" одного зі співробітників колл-центру.

Головне