Клієнти Приватбанку продовжують скаржитися на роботу його банкоматів. Вони не видають належні суми у повному обсязі, але при цьому списують їх.
На порталі Мінфіну з'явилося нове звернення до співробітників Приватбанку. Клієнт під ніком Sandro10 повідомив, що планував зняти у столичному банкоматі суму 20 тисяч гривень. Однак після перерахунку банкнот виявилось, що двох тисяч гривень не вистачає. При цьому банк списав з рахунку кошти у повному обсязі.
"21 вересня знімали 20 000 у банкоматі в місті Київ за адресою вул. Тираспольська 54. Гроші списалися з картки, а банкомат так і не видав кошти. Повернення 14 днів! Ви серйозно? А за що жити під час війни?! Це що таке коється?! Вже не раз слухаю, що списуються з карток суми, а повертаються менше, ніж потрібно! – нарікав обурений інтернет-користувач.
Наголошено, що необхідно провести інкасацію, щоб перевірити вказану інформацію. Співробітники ПриватБанку запевнили, що докладають максимальних зусиль, щоб обробити заявку та повернути гроші.
"Виходячи з вашого відгуку, заявку на повернення коштів уже подано. Такий регламент обробки зумовлений необхідністю проведення та звірки результатів інкасації… За результатом обробки заявки ми додатково повідомляємо клієнта", - зазначили вони.
Нагадаємо, що ПриватБанк також обмежив клієнтів послугою вигідного кредитування. Йдеться про сервіс "Оплата частинами". Чимало українців, які раніше успішно користувалися ним, зараз не можуть цього зробити.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк обмежив суму видачі готівки з рахунків.