У Vodafone пояснили, чому знизилась швидкість мобільного інтернету

Автор: Шевченко Лилия

У Vodafone нагадали абонентам про існування «політики чесного користування безлімітним інтернетом», також пояснили, чому швидкість інтернету знижується.

У Vodafone пояснили, чому знизилась швидкість мобільного інтернету - today.ua

Абоненти Vodafone, що використовують тарифні плани з підключеною послугою безлімітного інтернету, звинувачують стільникового оператора в шахрайстві за вимогу додаткової щоденної доплати за високу швидкість інтернету.

«29 березня я отримала смс від Водафон, що я використовувала 40 Гб за умовами якоїсь чесної політики і тепер швидкість Інтернету знижується. Хоча я заплатила 6 березня ОСА місячний тариф 230 грн і Інтернет там безліміт. Але якась поліція Водафон знизила мені швидкість в нахабну. Вони написали мені, що якщо я хочу знову хороший Інтернет, то кожен день їм доплачувати по 10 грн. виманюванням грошей з клієнта. Фу Водафон дрібне шахрайство!» - написала одна з абоненток Vodafone в соціальних мережах.

У Vodafone пояснили, чому знизилась швидкість мобільного інтернету У відповідь на звинувачення в шахрайстві в Vodafone відзначили, що умови обмеження по швидкості доступу в інтернет після вичерпання 40 Гб були придумані не просто так, а щоб стабілізувати рівень навантаження на мережу.

Популярні зараз

Названо тарифи на газ з 1 травня: інформація від усіх постачальників

У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу

Українці зможуть повернути частину грошей, витрачених на оплату комунальних послуг

Україна збила бомбардувальник Ту-22М3 за допомогою унікальної української розробки

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

«Щоб надати якісний доступ мільйонам наших клієнтів до безлімітного інтернету, компанії довелося створити "Політику чесного користування безлімітним інтернетом". Адже навантаження на мережу ніхто не відміняв. І якщо один користувач завантажує сотні гігабайт даних на швидкості 4G, то іншим сотням людей, які знаходяться в його районі, буде не дуже приємно користуватися інтернетом», - йдеться в повідомленні Vodafone.

Нагадаємо, раніше в Vodafone розповіли, чому багатьом абонентам доводиться поповнювати рахунок двічі на місяць.