Today.ua

У Viber розповіли, що робити, якщо телефонують шахраї

У Viber повідомили про регулярну блокування підозрілих акаунтів, власники яких різними способами намагаються отримати від інших користувачів конфіденційну фінансову інформацію. Крім того, в компанії розповіли, як можна захиститися від дій шахраїв.

У соціальних мережах і популярних месенджерах за останні роки стрімко зросла кількість випадків шахрайства. Viber в даному аспекті не є винятком. Зловмисники створюють фейкові акаунти, за допомогою яких обманним шляхом виманюють секретні дані про банківські рахунки від довірливих користувачів.

Найчастіше шахраї телефонують на Viber-номери користувачів, представляються співробітниками банків, або розсилають посилання на фішингові ресурси. Також нерідко використовуються помилкові розіграші та конкурси, фейкова інформація про субсидії і соцвиплати.

Коли користувач переходить по розміщених посиланнях, він потрапляє на веб-сторінки, завдяки яким злочинці сторінок отримують доступ до фінансової інформації.

У Viber рекомендують всі повідомлення від підозрілих невідомих користувачів позначати як "Спам". Для цього потрібно відкрити вікно діалогу, натиснути на кнопку "Це спам" або "Заблокувати". Якщо таких скарг на один аккаунт буде багато, то адміністрація Viber заблокує його.

Крім того, можна написати скаргу в службу підтримки Viber. Спочатку зробіть знімок екрана, на якому відкритий номер телефону, з якого шахрай написав вам підозріле повідомлення. Потім відкрийте help.viber.com/ru/contact, опишіть суть проблеми і завантажте фото.

Нагадаємо, компанія Viber нагадала своїм користувачам про три важливі функції месенджера.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ