У Viber повідомили про регулярну блокування підозрілих акаунтів, власники яких різними способами намагаються отримати від інших користувачів конфіденційну фінансову інформацію. Крім того, в компанії розповіли, як можна захиститися від дій шахраїв.
У соціальних мережах і популярних месенджерах за останні роки стрімко зросла кількість випадків шахрайства. Viber в даному аспекті не є винятком. Зловмисники створюють фейкові акаунти, за допомогою яких обманним шляхом виманюють секретні дані про банківські рахунки від довірливих користувачів.
Найчастіше шахраї телефонують на Viber-номери користувачів, представляються співробітниками банків, або розсилають посилання на фішингові ресурси. Також нерідко використовуються помилкові розіграші та конкурси, фейкова інформація про субсидії і соцвиплати.
Коли користувач переходить по розміщених посиланнях, він потрапляє на веб-сторінки, завдяки яким злочинці сторінок отримують доступ до фінансової інформації.
Крім того, можна написати скаргу в службу підтримки Viber. Спочатку зробіть знімок екрана, на якому відкритий номер телефону, з якого шахрай написав вам підозріле повідомлення. Потім відкрийте help.viber.com/ru/contact, опишіть суть проблеми і завантажте фото.
Нагадаємо, компанія Viber нагадала своїм користувачам про три важливі функції месенджера.