Українцям розповіли, чому не варто зволікати з переводом паперової трудової книжки в електронний формат, як того і вимагає законодавство. У ПФУ пояснили, як правильно замінити паперову трудову книжку на електронну.
В Україні з червня 2021 року набрав чинності закон про внесення змін до деяких законодавчих актів з обліку трудової діяльності в електронній формі. У зв'язку з чим, все паперові трудові книжки будуть переведені в електронний формат.
Глава відділу формування електронних трудових книжок управління інформаційних систем ГУ ПФУ у Київській області Олена Орлова зазначила, що в даний час кожен громадянин України може свою застарілу паперову трудову книжку перевести в електронну.
"Саме він (новий Закон.-прим.ред.) Передбачає скасування паперової трудової книжки. Це буде наповнення Реєстру застрахованих осіб, відповідно, відомості у нас і зараз наповнюються, з 2000 року, і тривати. Тобто, вся трудова діяльність, яка була до 2004 року, буде внесена до Реєстру застрахованих осіб", - розповіла Олена Орлова.
Співробітники ПФУ оброблять звернення страхувальника, всі відомості внесуть до Реєстру застрахованих осіб. Варто відзначити, що українці, які хвилюються, що в електронному Реєстрі можуть припуститися помилки при внесенні даних, або вони загубляться, мають повне право продовжувати вести трудову книжку в паперовому вигляді. Для цього він буде подавати роботодавцю свій документ для внесення в нього актуальної інформації, і зберігати трудову книжку вдома.
Нагадаємо, раніше українцям розповіли, як не залишитися без пенсії після переводу паперової трудової книжки в електронну.