Президент компанії Київстар Олександр Комаров пояснив, чому абоненти все частіше стали скаржитися на нав'язування оператором непотрібних послуг. Багато з цих сервісів платні, тому користувачі втрачають значні суми грошей.
Абоненти Київстар нерідко скаржаться на те, що їм нав'язують або безпосередньо підключають до платних інтернет-сервісів. На телефони громадян приходять новини, гороскопи, новинки музики і кіно, прогноз погоди. Незважаючи на те, що користувачам в більшості випадків такі послуги зовсім не цікаві, за них їм доводиться платити.
Як повідомляв раніше заступник глави Міністерства цифровий трансформації Олександр Шелест, щорічно українці втрачають 1,5 мільярда гривень за послуги мобільних операторів, які вони не замовляли. Однак президент компанії Київстар з даними Мінціфри не згоден.
"Я не знаю, звідки беруться цифри, щоб робити такі заяви. Сервіси, які надають контент, дуже різні. Ми жорстко їх моніторимо. Тих, на кого припадає понад 1% скарг від кількості підключилися, відключаємо. Наш портфель подібних послуг постійно зменшується. Тому проблема є, але вона гіпертрофована", - розповів Олександр Комаров.
Популярні зараз
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
Крім того, глава одного з найбільших операторів стільникового зв'язку в Україні Київстар зазначив, що на сьогоднішній день компанія виключила можливість підключення абонентів до будь-якої послуги без його згоди. Але навіть якщо користувач погодився підключити платний сервіс, через деякий час йому прийде СМС-повідомлення з нагадуванням, що він підключив певну послугу.
Нагадаємо, раніше в Київстар повідомили про запуск п'яти нових послуг, які зроблять життя абонентів більш комфортною.