Today.ua

В Київстар пояснили, чому по кілька разів на місяць можуть списувати абонплату за користування тарифним планом

Абоненти одного з найбільших операторів мобільного зв'язку в Україні Київстар почали скаржитися на несподівані списання коштів з рахунків. Вносити абонплату для активації тарифного плану доводиться по кілька разів, що виливається в досить великі витрати.

Користувачі Київстар відзначають, що їм неодноразово доводилося вносити місячну абонплату по кілька разів на місяць. Стільниковий оператор списує гроші, а потім знову надсилає СМС-повідомлення з проханням внести абонплату для активації послуг тарифного плану. Нерідко на подібні "побори" скаржаться абоненти, які користуються дорогими тарифами, що включають безліміт на дзвінки і доступ в інтернет.

У компанії Київстар всі звинувачення в неправомірному списання грошей з рахунків клієнтів відкидають. Абоненти повинні не тільки внести передоплату за користування перевагами обраного тарифного плану, а й дочекатися СМС-повідомлення про зарахування абонплати і активації пакета послуг.

Якщо цього не зробити, а, наприклад, подзвонити на номери абонентів інших мобільних операторів або відвідувати інтернет-сайти, то при неактивованому тарифному плані будуть списуватися з рахунку гроші. Тому на момент автоматичного зняття коштів з рахунку в якості місячної передоплати, грошей може бути недостатньо.

Нагадаємо, раніше в Київстар повідомили про запуск нової акції, в рамках якої кожен охочий безкоштовно отримає повний безліміт на величезну кількість платних послуг.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ