Абоненти одного з найбільших операторів мобільного зв'язку в Україні Київстар почали скаржитися на несподівані списання коштів з рахунків. Вносити абонплату для активації тарифного плану доводиться по кілька разів, що виливається в досить великі витрати.
Користувачі Київстар відзначають, що їм неодноразово доводилося вносити місячну абонплату по кілька разів на місяць. Стільниковий оператор списує гроші, а потім знову надсилає СМС-повідомлення з проханням внести абонплату для активації послуг тарифного плану. Нерідко на подібні "побори" скаржаться абоненти, які користуються дорогими тарифами, що включають безліміт на дзвінки і доступ в інтернет.
У компанії Київстар всі звинувачення в неправомірному списання грошей з рахунків клієнтів відкидають. Абоненти повинні не тільки внести передоплату за користування перевагами обраного тарифного плану, а й дочекатися СМС-повідомлення про зарахування абонплати і активації пакета послуг.
Якщо цього не зробити, а, наприклад, подзвонити на номери абонентів інших мобільних операторів або відвідувати інтернет-сайти, то при неактивованому тарифному плані будуть списуватися з рахунку гроші. Тому на момент автоматичного зняття коштів з рахунку в якості місячної передоплати, грошей може бути недостатньо.
Популярні зараз
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
Нагадаємо, раніше в Київстар повідомили про запуск нової акції, в рамках якої кожен охочий безкоштовно отримає повний безліміт на величезну кількість платних послуг.