Today.ua

Укрзалізниця призупинила продаж електронних квитків на потяги

30 квітня 2022 року Укрзалізниця зупинила роботу онлайн-сервісів, за допомогою яких багато мешканців України купували квитки на потяги. Про це офіційно повідомили у прес-службі залізничного перевізника.

У телеграм-каналі Укрзалізниці з'явилося повідомлення, що деякий час пасажири не зможуть придбати проїзні квитки на сайті перевізника. Крім того, робота онлайн-підтримки та гарячої лінії також була припинена.

Як йдеться у заяві прес-служби, зупинка сервісів сталася через термінові технічні роботи на сайті. Проте представники Укрзалізниці запевнили, що докладають усіх зусиль, щоб найближчим часом відкрити доступ до онлайн-сервісів, та вибачилися за тимчасові незручності.

Тим часом пасажирам порадили купувати квитки в касах, але робити це заздалегідь, щоб не створювати великих черг на вокзалах. Співробітники компанії також попросили українців зберігати спокій та бути ввічливими навіть у таких стресових ситуаціях. В результаті вже за чотири години після припинення роботи онлайн-сервіси на офіційному сайті Укрзалізниці знову стали активними.

Цікаво, що у той період, коли були недоступні онлайн-сервіси, стало відомо про візит до Львова голлівудської актриси Анджеліни Джолі. Прес-служба Укрзалізниці навіть пожартувала, що збій у роботі сайту ніяк не пов'язаний із цією подією.

"Наших айтішників так просто не відволічеш", - йдеться в повідомленні.

До речі, з 1 травня 2022 року Укрзалізниця запускає нові поїзди. Тепер українці можуть легко дістатися одного з міст Польщі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ