Клієнти одного з великих банків України скаржаться на негідний сервіс і наявність неправомірних комісій. Більш того, всі скарги українців Укрсиббанк просто ігнорує.
До редакції Today.ua прийшов лист від читачки Наталії. Жінка користується послугами Укрсиббанку, але, на жаль, протягом останніх трьох років сервіс даної фінустанови, за словами Наталії, значно погіршився.
"Допоможіть будь ласка, так склалося, що маю карту цього банку. Відділення його розташовані в багатьох містах. Але навіть якщо ви захочете відкрити депозит то графік роботи відділень - до 17. Багато заводів і фірми також працюють до 17. На прохання про зміну робочого графіка банк просто відмовляє. Також серед негативних моментів можна відзначити наявність комісії за обмін купюр. Відповідати на сайті Мінфін на скарги клієнтів банк не вважає за потрібне. І це все вже триває в районі 3-х років. Невже клієнти банку за свої ж гроші це все заслужили? Невже це європейський сервіс? У багатьох інших банках сервіс це не порожній звук. Заздалегідь дякую", - пише автор листа.
Варто зазначити, що на сайті "Мінфін" можна зустріти понад півтори тисячі скарг на роботу Укрсиббанку. Багато клієнтів скаржаться, що банк змінює тарифний план карти без попередження власника, "сортує" відвідувачів і відмовляє в обслуговуванні і навіть знімає гроші з рахунків. Варто відзначити, що відповідей від техпідтримки Укрсиббанку на сайті "Мінфін" не було дуже давно. Тобто скарги клієнтів банку не цікаві.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нагадаємо, раніше клієнти ПриватБанку почали скаржитися, що їм доводиться знімати всі гроші з карток, щоб банк не встиг їх перевести в невідомому напрямку.