Today.ua

Укрпошта витратить мільйони, щоб обдзвонити кожного клієнта: що задумали в компанії

Компанія Укрпошта має намір обдзвонити всіх своїх клієнтів і обговорити особисто з кожним досвід співпраці. Один з найбільших українських поштових операторів виділив величезні гроші на дзвінки споживачам.

Ймовірно, абсолютно всім українцям від малого до великого доведеться поспілкуватися з представником Укрпошти по телефону. Компанія заявила про намір подвоїти витрати на дзвінки споживачам. Тендер на закупівлю послуги з обдзвону клієнтів передбачає виділення п'яти з половиною мільйонів гривень.

За попередніми даними, аукціон відбудеться 26 жовтня 2021 року. Виконавець, який виграє тендер, візьме на себе обов'язок провести опитування з потрібними питаннями серед клієнтів АТ "Укрпошта", а також здійснювати дзвінки споживачам. Як стало відомо, Укрпошта заплатить 5,46 мільйонів гривень компанії, яка зробить 100 мільйонів секунд результативних дзвінків до кінця 2024 року. У день виконавець зобов'язується обдзвонити від 2000 до 5000 клієнтів.

Уточнюється, що Укрпошта оплатить тільки результативні дзвінки, інші залишаться без оплати. Варто зазначити, що подібну послугу по обдзвону клієнтської бази Укрпошта закуповує вже не вперше, але на цей раз сума незрівнянно величезна.

Нагадаємо, раніше Укрпошта запустила акцію з безкоштовної доставки посилок. Як не платити за пересилку?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ