Українців перевели на нового постачальника газу – тепер послуги надає компанія Нафтогаз. Однак люди із запізненням дізналися про зміни. В результаті багато хто помилково заплатив газзбутам. Тепер їм доведеться вносити кошти ще раз – на правильні рахунки.
Деякі споживачі поскаржилися, що сплатили травневі рахунки за газ старим постачальникам. Вони отримали платіжки від газзбутів і перерахували кошти. При цьому в українців виникла заборгованість перед Нафтогазом. Проблема в тому, що газзбути відмовляються повертати переплачені кошти Нафтогазу.
Споживачі можуть повернути переплату, надіславши письмову заяву. Також потрібно надати копію паспорта, IBAN-коду та ідентифікаційного коду. Станом на 11 липня такою можливістю скористалося лише 5% клієнтів, які переплатили за газ. Українці, які не помилилися в оплаті за газ, зіштовхнулися зі складнощами у розрахунках за платіжки. Багато хто отримав квитанції від старих постачальників через різні програми для оплати комуналки.
Плутанина пов'язана і з тим, споживачі повинні окремо оплачувати споживання та розподіл газу за двома різними квитанціями. За розподіл газу слід перераховувати гроші облгазам. Але частина з них, яка раніше працювала під брендом "Регіональна газова компанія" за рішенням суду, стала власністю Нафтогазу.
"У РГК працювали тисячі людей, які забезпечували функціонування мереж, виїжджали на аварійні ситуації. А у Нафтогазу персоналу немає, а той, який є – непідготовлений. Дивно, що ризик виникнення такої проблеми не був продуманий", – зазначив Попенко.
На думку фахівця, єдиний варіант вирішення проблеми укладання договору Нафтогазу з РГК про обслуговування мереж.
Нагадаємо, раніше Нафтогаз повідомив українців, коли вони отримають платіжки та куди потрібно вносити оплату за рахунками.