Українцям повідомили, чому в облгазах виникають складнощі із правильною фіксацією показань даних газових лічильників. При цьому в організаціях визнають наявність проблеми.
Користувачі зазначають неправильні відомості у своїх платіжках за газ. Декому приходять нульові показники, незважаючи на те, що інформація про використане блакитне паливо була передана вчасно.
Облгази зазначають, що проблемний облік частково пов'язаний із війною. Зазначено, що багато українців змінили місце проживання, не передають свідчень лічильників або не користуються газом. При цьому з'ясувалося, що неправильні відомості можуть з'явитися в платіжках, якщо передати дані не одним, а кількома способами.
У Київоблгазі уточнили, що свідчення можна передати онлайн через:
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
- чат-боти в Telegram або Viber;
- особистий кабінет на сайті 104.ua;
- мобільний додаток 104.ua;
- за допомогою SMS на номер 7104.
Комерційний директор "Київоблгазу" Ярослав Деркач пояснив, що для коректного відображення даних потрібно обрати лише один спосіб їхнього відправлення. В іншому випадку білінгова система може некоректно відображати їх через перевантаження та подвоювання.
Якщо українець не використовує газ, оскільки тимчасово не проживає в квартирі чи будинку, йому слід продублювати попередні показання лічильника.
Користувачі повинні вказати номер особового рахунку, що складається з 10 цифр, а також показання лічильника.
Голова регіонального управління групи з обслуговування клієнтів відділу продажу "Львівгазу" Марія Адамик наголосила, що до організації регулярно надходять звернення через некоректне прийняття показань лічильників.
"У споживачів, які вчасно не подають свідчення лічильників, розрахункове визначення використаного газу може бути більшим або меншим від фактичного", - пояснила Адамик.
У "Вінницягазі" зазначили, що показання лічильників можуть зафіксувати неправильно під час завищення показань попереднього місяця, а також через відправлення нерозбірливого знімка.
Комерційний директор компанії Олександр Товмач назвав найпоширеніші проблеми користувачів, які скаржаться на хибні нарахування.
"Показники лічильників фіксуються некоректно тоді, коли самі споживачі завищують показання попереднього місяця або додають нерозбірливе фото, або коли споживач неправильно вказує особовий рахунок при передачі даних", - вказав Товмач.