В Україні супермаркети цінують свою репутацію і намагаються вирішити конфліктні ситуації з покупцями, не доводячи до судових розглядів. Українським споживачам варто знати, у яких випадках вони можуть отримати велику суму від магазину.
Отримати компенсацію від супермаркету можна у разі, якщо споживач побачив на ціннику у торговому залі одну ціну, а в чеку виявилася іншою. Такий явний обман покупців може стати приводом для подання позову до суду, тому магазини намагаються такі ситуації вирішувати швидко та готові компенсувати фінансові та моральні збитки.
Якщо на сходах на вході до супермаркету не прибрано снігу та льоду, це може стати причиною травм серед відвідувачів і є явним порушенням з боку власника торгової мережі. Покупець у разі падіння повинен зафіксувати своє падіння та його причину (замерзлі сходинки) на відеокамеру телефону. Також потрібно попросити кілька номерів телефону свідків. Слизька підлога в торговому залі теж може спричинити травми. Діяти в цих випадках необхідно так само, як і при зледеніння сходів на вході в магазин. Набагато складніше довести, що супермаркет продає продукти неналежної якості.
Зіпсований продукт необхідно відразу ж принести назад у магазин разом із чеком. Найчастіше після вимог покупця повернути гроші адміністрація супермаркету оформляє повернення.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нагадаємо, раніше експерти розповіли українцям, як розпізнати фальсифікат сиру у супермаркеті. Способи виявити обман продавців.