Today.ua

Українські банки запустили нову послугу повернення грошей на карту після невдалого шопінгу в Інтернеті

ПриватБанк, Ощадбанк і Monobank запускають нову послугу, яка допоможе повернути гроші, відправлені шахраям, або після невдалого онлайн-шопінгу.

Останнім часом українці все частіше стикаються з підступами шахраїв, які виманюють у довірливих громадян їхні гроші. Крім того, в епоху розвитку інтернет-маркетингу, нерідко зустрічаються випадки, коли продавець надіслав не той товар, річ не відповідає фото або посилка так і не прийшла.

Щоб виправити наслідки невдалої покупки, українські банки запускають послугу чарджбек. Послугою можна скористатися, якщо ви не отримали товар або послугу, за яку перевели гроші з своєї банківської картки на рахунок продавця; якщо з вашої картки зняли більше коштів, ніж потрібно було відповідно до суми покупки; якщо ви не знали, що здійснюєте покупку; якщо за одну і ту ж покупку з вас зняли гроші двічі і більше разів; якщо ви стали жертвою шахраїв. Чарджбек - вельми поширена опція за кордоном, тепер вона стала доступна українцям. Щоб скористатися сервісом по поверненню грошей, необхідно подати заяву в ПриватБанк, Ощадбанк або Monobank, клієнтом якого ви є. Детально опишіть всі обставини, прикріпіть докази: фото товару, квитанції, листування з продавцем і т.п.

Якщо банк визнає ваші докази переконливими, то він запропонує отримав гроші клієнту повернути кошти на вашу карту добровільно. У разі відмови, справу передадуть до арбітражу платіжної системи. Процес повернення грошей може тривати до півтора років, але в разі затягування процедури чарджбек винний повинен буде оплатити всі витрати.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що клієнти ПриватБанку втратили величезні гроші через збій системи.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ