ПриватБанк, Ощадбанк і Monobank запускають нову послугу, яка допоможе повернути гроші, відправлені шахраям, або після невдалого онлайн-шопінгу.
Останнім часом українці все частіше стикаються з підступами шахраїв, які виманюють у довірливих громадян їхні гроші. Крім того, в епоху розвитку інтернет-маркетингу, нерідко зустрічаються випадки, коли продавець надіслав не той товар, річ не відповідає фото або посилка так і не прийшла.
Щоб виправити наслідки невдалої покупки, українські банки запускають послугу чарджбек. Послугою можна скористатися, якщо ви не отримали товар або послугу, за яку перевели гроші з своєї банківської картки на рахунок продавця; якщо з вашої картки зняли більше коштів, ніж потрібно було відповідно до суми покупки; якщо ви не знали, що здійснюєте покупку; якщо за одну і ту ж покупку з вас зняли гроші двічі і більше разів; якщо ви стали жертвою шахраїв.
Якщо банк визнає ваші докази переконливими, то він запропонує отримав гроші клієнту повернути кошти на вашу карту добровільно. У разі відмови, справу передадуть до арбітражу платіжної системи. Процес повернення грошей може тривати до півтора років, але в разі затягування процедури чарджбек винний повинен буде оплатити всі витрати.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що клієнти ПриватБанку втратили величезні гроші через збій системи.