Клієнти першого в Україні мобільного банку monobank скаржаться, що на їхні банківські рахунки не надходять грошові перекази. Суми дуже великі, але у фінустанові лише розводять руками.
Так, на сайті Мінфін українка з ніком "Olga8864" написала про проблему отримання грошового переказу. Жінка має квитанцію від відправника, але кошти протягом дев'яти днів так і не прийшли на її карту monobank.
"Мені відправили переказ, майже дві тисячі євро, платіж мав надійти того ж дня, у відправника написано що успішно доставлено, але в монобанку мені сказали, що сепа платежі можуть йти три дні, пройшло три дні пишу на підтримку просять квитанцію від відправника, я надала квитанцію, відповіли спасибі чекайте і так тричі під ряд, монобанк просто вкрав мої гроші, хіба це нормально? - написала незадоволена клієнтка monobank в Мережі.
У відповіді банку жінці пообіцяли у всьому розібратися та зв'язатися з нею, коли з'являться результати перевірки. Нагадаємо, раніше в monobank повідомили, що в систему банківських переказів внесено дуже важливі зміни .
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal