Користувачі Viber, які хочуть захистити себе і свої банківські карти від шахрайських схем, повинні дотримуватися шести простих правил. В цьому випадку використання мессенджера буде абсолютно безпечним.
1. У Viber рекомендують вкрай уважно ставитися до особистої інформації. Йдеться від номер і термін дії банківської карти, CVV- і PIN-коди, будь-яких інших паролі від карти або інтернет-банкінгу. Такі дані заборонено передавати невідомим контактам, навіть якщо вони представляються співробітниками банків або представниками будь-яких організацій. Також не варто на прохання невідомих осіб встановлювати додатки на свій телефон. Співробітники банків не надають свої послуги через Viber.
2. Якщо навпроти аккаунта бренду є синя галочка - це знак офіційного партнера Viber, який означає, що компанія перевірена месенджером і не викликає підозр.
3. В чатах з офіційним бізнес-аккаунтом не повинно бути телефонного номера відправника під ім'ям компанії.
4. У профілях бізнес-компаній повинні міститися вичерпна інформація про фірму, офіційний логотип, адресу та контактний номер телефону.
6. Якщо ви зіткнулися з підозрілим акаунтів або користувачем, повідомте про нього в службу підтримки Viber. Виберіть пункт «Це спам» або «Заблокувати».
Дізнайтеся також, як відключити рекламу в Viber, щоб вона не турбувала і не доставляла незручностей.