Today.ua

Супермаркети Lidl можуть витіснити з українського ринку АТБ та ще кілька торгових мереж

На український ринок готується зайти німецька мережа супермаркетів Lidl, концепція якої дуже схожа на АТБ. Покупцям запропонують більш економне самообслуговування та продукти без упаковки...

Експерти стверджують, що захід мережі Lidl в Україну призведе до закриття цілої низки супермаркетів. З ринку можуть піти не лише АТБ, а й Екомаркет, та Велика кишеня.

Особливістю продуктових магазинів Lidl є те, що покупці повинні приходити зі своїми сумками, оскільки весь товар не пакетований. Наголос робиться на товари власних брендів компанії. Крім того, Lidl заощаджують на оформленні вітрин. Продукція складається у ящики, які складають один на інший.

"Ми показуємо наші продукти в спеціальних коробках, а не поповнюємо запаси і складаємо їх окремо. Наші співробітники просто замінюють коробки в міру необхідності, економлячи години щотижня", - йдеться на сайті Lidl.

За словами голови правління Асоціації рітейлерів України Андрія Жука, вітчизняні АТБ-маркети мають перевагу, це технологічний відрив не менше 10 років. Однак при виборі правильної стратегії європейський Lidl зможе скласти йому гідну конкуренцію.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Україні можуть зникнути магазини АТБ через вихід на ринок європейської компанії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ