На український ринок готується зайти німецька мережа супермаркетів Lidl, концепція якої дуже схожа на АТБ. Покупцям запропонують більш економне самообслуговування та продукти без упаковки...
Експерти стверджують, що захід мережі Lidl в Україну призведе до закриття цілої низки супермаркетів. З ринку можуть піти не лише АТБ, а й Екомаркет, та Велика кишеня.
Особливістю продуктових магазинів Lidl є те, що покупці повинні приходити зі своїми сумками, оскільки весь товар не пакетований. Наголос робиться на товари власних брендів компанії. Крім того, Lidl заощаджують на оформленні вітрин. Продукція складається у ящики, які складають один на інший.
"Ми показуємо наші продукти в спеціальних коробках, а не поповнюємо запаси і складаємо їх окремо. Наші співробітники просто замінюють коробки в міру необхідності, економлячи години щотижня", - йдеться на сайті Lidl.
За словами голови правління Асоціації рітейлерів України Андрія Жука, вітчизняні АТБ-маркети мають перевагу, це технологічний відрив не менше 10 років. Однак при виборі правильної стратегії європейський Lidl зможе скласти йому гідну конкуренцію.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Україні можуть зникнути магазини АТБ через вихід на ринок європейської компанії.