Клієнти ПриватБанку впевнені, що співробітники державного банку обманом виманюють у людей похилого віку гроші. У фінустанові у відповідь на звинувачення закликали громадян читати правила захисту.
На сайті "Мінфін" з'явилася нова публікація про роботу ПриватБанку. Користувач з ніком "1612Irina2012" написала великий коментар під назвою "Шахраї швидше за все працівники банку". Жінка розповіла, що її батькові зателефонував незнайомий, який представився працівником головного офісу ПриватБанку, і заявив, що чоловікові необхідно пройти авторизацію.
За день до дзвінка шахрая, кредитний ліміт на карті батька автора публікації несподівано збільшили з 500 грн до 10 000 грн. У підсумку, вся сума грошей з кредитної картки було знято ... за ігри!
"І ось за допомогою декількох переконливих фраз з легкістю без підтверджень, хоча вони встановлені було знято на нібито гри суму майже 10 000 грн. Хто тепер повинен її гасити? Батько пенсіонер, а у мене зовсім не в планах годувати цих гадів сумами в 10 000 грн. або підсильте систему безпеки, або уточнюйте, чи хоче людина на пенсії кредит в 10 000 грн ??? Це жахливо !!! бракує цензурної лексики висловити емоції тим більше в такий складний час ... Як бути далі ??? Платити не збираюся , вирішуйте проблему!" - написала на сайті користувач "1612Irina2012".
Нагадаємо, раніше ПриватБанк спростив зняття готівки для українців. Тепер не потрібно шукати банкомат.