Клієнти ПриватБанку впевнені, що співробітники державного банку обманом виманюють у людей похилого віку гроші. У фінустанові у відповідь на звинувачення закликали громадян читати правила захисту.
На сайті "Мінфін" з'явилася нова публікація про роботу ПриватБанку. Користувач з ніком "1612Irina2012" написала великий коментар під назвою "Шахраї швидше за все працівники банку". Жінка розповіла, що її батькові зателефонував незнайомий, який представився працівником головного офісу ПриватБанку, і заявив, що чоловікові необхідно пройти авторизацію.
За день до дзвінка шахрая, кредитний ліміт на карті батька автора публікації несподівано збільшили з 500 грн до 10 000 грн. У підсумку, вся сума грошей з кредитної картки було знято ... за ігри!
"І ось за допомогою декількох переконливих фраз з легкістю без підтверджень, хоча вони встановлені було знято на нібито гри суму майже 10 000 грн. Хто тепер повинен її гасити? Батько пенсіонер, а у мене зовсім не в планах годувати цих гадів сумами в 10 000 грн. або підсильте систему безпеки, або уточнюйте, чи хоче людина на пенсії кредит в 10 000 грн ??? Це жахливо !!! бракує цензурної лексики висловити емоції тим більше в такий складний час ... Як бути далі ??? Платити не збираюся , вирішуйте проблему!" - написала на сайті користувач "1612Irina2012".
Популярні зараз
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
У відповідь на даний коментар ПриватБанк нагадав, що співробітники банку ніколи не просять клієнтів озвучити по телефону конфіденційну інформацію.
Нагадаємо, раніше ПриватБанк спростив зняття готівки для українців. Тепер не потрібно шукати банкомат.