Ощадбанк заявив про проведення перевірки з приводу того, що співробітники в відділеннях почали обманом виманювати у клієнтів гроші при оформленні соціальних карт.
На сайті Мінфін один з клієнтів назвав державний Ощадбанк "шахраєм". За словами чоловіка, у відділенні банку при оформленні соціальної карти обманюють клієнтів, вимагають заплатити гроші за послуги, які є безкоштовними, а також нав'язують "фіктивні угоди страхування".
"Шахраї. За черговий випуск соціальних карт киянина / муніципальних здирають 50 грн за фіктивними угодами страхування, обманюючи клієнтів, що послуга випуску даних пільгових карт є платною. Після зробленого їм попередження, прийшов перевірити за три тижні - те ж саме - так само **уть в очі, що випуск соціальних карт є платним, хоча особисто мені гроші і повернули в обмін на «угоду». Завтра бабуся буде йти за своєю карткою, подивимося, вони геть дурні, або все-таки вибачаться", - написав користувач з ніком "Hovgaard".
У відповідь на коментар незадоволеного користувача, техпідтримка Ощадбанк пообіцяла, що в зазначеному відділенні буде проведена перевірка. Банк має намір покращувати ситуацію з якістю обслуговування, тому подякував автора коментаря за зворотній зв'язок.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нагадаємо, раніше стало відомо, що державний Ощадбанк продадуть в приватні руки. Що зміниться для клієнтів фінустанови після приватизації?