ПриватБанк змушений виправдовуватися через збої в системі безпеки. Українку обікрали на 62000 гривень, хоча співробітники фінустанови продовжують запевняти, що зламати Приват24 неможливо…
На сайті "Мінфін" користувач з ником kapshuk123 написала скаргу на ПриватБанк, зокрема на систему безпеки державного банку, яка не здатна гарантувати збереження грошових коштів.
Жінка розповіла, що багато років є клієнтом ПриватБанку, але зараз у ньому повністю розчарувалася. В українки вкрали телефон, у чохлі якого вона зберігала картку банку. Викрадачі зламали Приват24, відкрили кредитний ліміт на 32000 гривень та зняли з рахунку всю суму.
"Зателефонувала на гарячу лінію банку, щоб заблокувати, хлопчик мене запевнив, що зламати у них не підучиться, і заблокував тільки пенсіону карту, яка була в чохлі телефону, а на кредитну як потім з'ясувалося був узятий ще кредит, онлайн покупки в інтернеті на суму 30000 тис. Банк нічим допомогти не може, тільки нараховує відсотки, Загалом мене обікрали на 62000 тисяч", - написала kapshuk123 в Мережі.
Популярні зараз
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“
Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН
Служба безпеки ПриватБанку відповіла постраждалій клієнтці, що зламати Приват24 без пароля чи ПІН-коду неможливо. До того ж, ПриватБанк закликає клієнтів берегти паролі та коди від чужих очей, щоб ніхто не міг заволодіти їхніми грошима.
Нагадаємо, у ПриватБанку повідомили про зміну правил роботи. Низка послуг стане недоступною для клієнтів банку.