Знаменита німецька мережа бюджетних супермаркетів Lidl заходить на український ринок. Головний конкурент німецької компанії в Україні – АТБ-маркет, який також пропонує покупцям товари за прийнятними цінами, може опинитися у складній ситуації.
Маркетингова політика мережі Lidl у тому, що де вони працюють із посередниками, вся продукція закуповується безпосередньо в виробників. Це дозволяє продавати товари за максимально низькими цінами. Експерти розповіли, як вплине поява в Україні конкурента АТБ-маркету на вартість продуктів харчування.
Гендиректор інвестиційної групи VolWest Group Роман Корсак розповів, що поява німецької мережі супермаркетів Lidl на українському ринку може вплинути на ціни в інших магазинах. Проте давати точні прогнози поки що ніхто в Україні не береться.
За словами Корсака, внутрішній український ринок перенасичений наявністю торгових мереж різного формату, тому споживачів буде складно здивувати навіть супермаркетам Lidl. Експерт зазначив, що українці добре знайомі з касами самообслуговування, мобільними програмами, різними інтернет-платформами та програмами лояльності.
Маркетологам Lidl фактично нема чим здивувати покупців в Україні. Величезним мінусом супермаркетів Lidl є обмежений асортимент товарів. Якщо у магазинах АТБ представлено близько 6000 видів продукції, то Lidl може запропонувати українцям лише 2000 найменувань.
Роман Корсак упевнений, що найближчими роками в Україні навряд чи буде створено умови для значного зниження цін на продукти харчування, одяг та інші види товарів у точках роздрібної торгівлі.
Раніше повідомлялося, що компанія Lidl оголосила війну АТБ-маркет. Німецькі супермаркети пропонують низькі ціни та високі зарплати для співробітників.