Мережа Lidl заходить на український ринок: як поява “дешевих“ супермаркетів змінить ціни на продукти

Автор: Шевченко Лилия

Знаменита німецька мережа бюджетних супермаркетів Lidl заходить на український ринок. Головний конкурент німецької компанії в Україні – АТБ-маркет, який також пропонує покупцям товари за прийнятними цінами, може опинитися у складній ситуації.

Мережа Lidl заходить на український ринок: як поява “дешевих“ супермаркетів змінить ціни на продукти - today.ua

Маркетингова політика мережі Lidl у тому, що де вони працюють із посередниками, вся продукція закуповується безпосередньо в виробників. Це дозволяє продавати товари за максимально низькими цінами. Експерти розповіли, як вплине поява в Україні конкурента АТБ-маркету на вартість продуктів харчування.

Гендиректор інвестиційної групи VolWest Group Роман Корсак розповів, що поява німецької мережі супермаркетів Lidl на українському ринку може вплинути на ціни в інших магазинах. Проте давати точні прогнози поки що ніхто в Україні не береться.

За словами Корсака, внутрішній український ринок перенасичений наявністю торгових мереж різного формату, тому споживачів буде складно здивувати навіть супермаркетам Lidl. Експерт зазначив, що українці добре знайомі з касами самообслуговування, мобільними програмами, різними інтернет-платформами та програмами лояльності.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Маркетологам Lidl фактично нема чим здивувати покупців в Україні. Величезним мінусом супермаркетів Lidl є обмежений асортимент товарів. Якщо у магазинах АТБ представлено близько 6000 видів продукції, то Lidl може запропонувати українцям лише 2000 найменувань. Мережа Lidl заходить на український ринок: як поява “дешевих“ супермаркетів змінить ціни на продукти Єдина можливість Lidl завоювати місце під сонцем на українському ринку – це купувати інші мережі. Ще однією перевагою німецької компанії може стати нижча вартість товарів. Для українських споживачів знижені ціни – однозначний плюс, але навряд чи Lidl змусить інших гравців ринку знизити вартість продукції.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Роман Корсак упевнений, що найближчими роками в Україні навряд чи буде створено умови для значного зниження цін на продукти харчування, одяг та інші види товарів у точках роздрібної торгівлі.

Раніше повідомлялося, що компанія Lidl оголосила війну АТБ-маркет. Німецькі супермаркети пропонують низькі ціни та високі зарплати для співробітників.

Головне