ПриватБанк подбав про українців, які не можуть додзвонитися до контакт-центру по мобільному телефону. Він запровадив інноваційну технологію розробки IT-фахівців. Тепер клієнти можуть звертатися до банку через мобільний додаток Приват24 та інтернет.
Всі користувачі мобільного Приват24 (Android та iOs) можуть скористатися унікальною інновацією. Для цього потрібно оновити програму до останньої версії. Такі дзвінки до банку через програму будуть безкоштовними та захищеними логіном та паролем. Вони доступні за наявності Wi-Fi або мобільного інтернету.
Голова напряму "Омнікальний контактний центр" ПриватБанку Оксана Аношечкіна розповіла про нову послугу ПриватБанку. Вона нагадала, що через війну мільйони українців залишили свою країну. У деяких регіонах України тимчасово відсутній наш стільниковий зв'язок.
"Тому саме зараз ми запровадили цю унікальну технологію, щоб наші клієнти були на зв'язку з банком за будь-яких умов", - пояснила експерт.
Зателефонувати в ПриватБанк із Приват24 можна, увійшовши у додаток зі своїм логіном та паролем. Потім потрібно перейти в "Профіль клієнта", вибрати вкладку "Служба підтримки" та вибрати "Дзвінок через Приват24" (або "Дзвінок на підтримку" для Android). Сервіс зараз працює у тестовому режимі. Розробники перевіряють його можливості, щоб вдосконалити технологію.
Нагадаємо, що ПриватБанк почав без пояснення причин блокувати рахунки клієнтів.