Один з найбільших банків України ПриватБанк збільшує клієнтам розмір заборгованості при купівлі товарів в рамках послуги "Оплата частинами" рівно вдвічі.
На сайті Мінфін клієнтка ПриватБанку розповіла, чим обернулося для неї використання послуги "Оплата частинами". Після того, як жінка виплатила вартість покупки в розмірі 7 000 гривен, банк вимагає оплати такої ж суми. Заборгованість виявилася повністю не погашеної. Автор коментаря розповіла, що в квітні відкрила кредитний ліміт у ПриватБанку на 7000 гривень і скористалася послугою "Оплата частинами".
В процесі виплати внесків жінка знімала гроші з кредитної картки, але завжди їх повертала назад. Гроші, як стверджує клієнтка ПриватБанку, вона виплатила за півроку, однак у неї залишилася заборгованість в розмірі 7000 гривень. Жінка не розуміє, чому замість 7000 гривень з неї вимагають 14 000 гривень. ПриватБанк відповів клієнтці, що за послугою "Оплата частинами" завжди відбувається списання коштів в одне і те ж число місяця з картки "Універсальна". Якщо оплата товару в рамках послуги здійснюється за рахунок власних коштів на даній карті, то заборгованість утворитися не може. Також автору коментаря запропонували ознайомитися з випискою по карті в додатку Приват24, в меню "Мої рахунки".
Нагадаємо, раніше ПриватБанк звинуватили в підробці документів клієнтів, щоб змусити їх оплачувати чужі кредити.
Популярні зараз
В Україні заборонять небажані дзвінки на мобільні телефони
Hyundai представив новий електричний кросовер IONIQ 9
Депутати ухвалили законопроєкт про безпеку в школах
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“