Today.ua

ПриватБанк вимагає код з місця роботи: нові хитрощі співробітників банку

У відділеннях ПриватБанку почали вимагати з клієнтів надати код із місця роботи. Співробітники державного банку обманним шляхом нав'язують українцям нові умови обслуговування.

На сайті Мінфін мешканець Києва розповів про неприємну ситуацію, в яку він та його батько потрапили з вини співробітників ПриватБанку. По суті, українців менеджери фінустанови просто дурять, щоб нав'язати їм кредитні картки.

Користувач із ніком "asensio" розповів, що звернувся до відділення, щоб перевипустити картку для виплат, проте співробітник ПриватБанку заявив, що це неможливо і запевнив у необхідності оформити картку "Універсальна".

"Приходжу у відділення, прошу перевипустити картку для виплат, тому що термін дії старої минув. У відповідь отримую відмову, тому що «якщо ви не отримуєте на карту стипендію, пенсію чи зарплату» вам належить тільки універсальна. Подумав «нічого собі нові правила у вас» і погодився", - написав клієнт ПриватБанку в Мережі.

Пізніше чоловік все ж таки вирішив зателефонувати до служби підтримки ПриватБанку, де йому повідомили, що він був обдурений, оскільки картка для виплат видається всім без будь-яких умов. Українця запевнили, що ситуація більше не повториться, проте через два місяці те саме відповіли у відділенні банку його батькові.

Служба підтримки ПриватБанку на сайті Мінфін пообіцяла автору коментаря розібратися в ситуації, що склалася.

Нагадаємо, у Мережі з'явилися фейкові сайти Приват24 та monobank. Як відрізнити офіційний сайт будь-якого українського банку від створених шахраями веб-порталів?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ