Українці незадоволені роботою банкоматів ПриватБанк. При найменшому збої або якщо у пристрої закінчилася готівка, гроші з рахунків все одно списуються. Отримати свої кошти назад дуже складно.
Скаргу на ПриватБанк написала на сайті Мінфін мешканка Вінницької області, яка зареєструвалася під ніком "User1122". В кінці вересня поточного року клієнтка ПриватБанку спробувала зняти 4000 гривень в одному з банкоматів фінустанови. Але пристрій гроші не видав, оскільки в ньому закінчилася готівка. Жінка забрала свою банківську картку і зняла кошти в іншому банкоматі. Яке ж було її здивування, коли вона з'ясувала, що з її рахунку було списано 4000 гривень в першому банкоматі.
"Відразу ж звернулася в онлайн чат, описала всю суть ситуації. Вони створили заявку і сказали чекати. Вчора отримала відповідь, що вони не виявили надлишок коштів, відповідно типу я отримала кошти. Я знову звернулася в онлайн чат, і вказала, що там не може бути надлишок коштів, так як помилка була саме, що закінчилися кошти. Вони знову щось перевірили, і збою не виявлено, відповідно відмовляють мені в поверненні моїх 4000 грн", - описала свої марні спроби домогтися від ПриватБанку повернення грошей" User1122 " .
Служба підтримки ПриватБанку пообіцяла у всьому розібратися і повернути кошти на карту клієнтці.
Популярні зараз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
Нагадаємо, у клієнтів ПриватБанк з карт пропадають величезні суми грошей. Як шахраї дізнаються про всі транзакції українців?