ПриватБанк не видає готівку, але списує її з карток. Про це повідомляють українці, яким не пощастило – вони опинилися у вкрай неприємній ситуації під час війни.
Мешканці України дедалі частіше скаржаться на збої у роботі банкоматів ПриватБанку. Вони списують із карток кошти, але не видають їх на руки. Клієнтам доводиться очікувати до двох тижнів, поки співробітники установи розглянуть їхні заяви.
Клієнт Приватбанку залишив скаргу на спеціалізованому форумі "Мінфін". Чоловік повідомив, що 7 червня вирішив зняти гроші із картки. Він прийшов у відділення і вже збирався забрати готівку. Проте саме під час зняття апарат перевантажився – і гроші залишилися всередині. У цьому сума списалася з рахунку.
Українець уточнив, що співробітниця банку бачила, що сталося. Проте вона лише порадила звернутися до фахівців за консультацією за номером 3700. У банку заявили, що вирішуватимуть проблему протягом 14 днів. Клієнт не зможе скористатися засобами протягом зазначеного періоду.
Українці можуть мінімізувати ризики. Для цього їм потрібно:
- оглядати банкомат перед використанням – у вікні видачі готівки не повинні бути сторонніх предметів;
- відразу дзвонити до банку, якщо банкомат не видав гроші - не відходячи від нього;
- перераховувати гроші так, щоб процес фіксувався на камеру. Якщо ви отримаєте менше заявленої суми – зможете це довести;
- написати скаргу до поліції та Національного банку України (НБУ), якщо банк відмовився віддати кошти.
Нещодавно ПриватБанк запустив нову послугу, яка поки що доступна лише в деяких містах України.