Державний ПриватБанк через дивні дії співробітників позбавляє грошей своїх клієнтів і розоряє їх бізнес. Подібні випадки відбуваються все частіше, тому українці повідомляють про втрату довіри до одного з найбільших банків країни.
Співробітник ПриватБанку з невідомих причин дав неправильні інструкції клієнту фінустанови, в результаті, останній втратив сотні тисяч гривень. Виправити ситуацію вже не можна, а менеджер, який допустив помилку, лише невиразно вибачається ...
Потерпілий від некомпетентних дій менеджера ПриватБанку написав скаргу на сайті "Мінфін". Чоловік на ім'я Богдан Бубра розповів, що є клієнтом банку і використовував Приват24 для бізнесу з червня 2018 року. Киянин оформив ФОП і вів бізнес, який має на увазі велику кількість транзитних коштів на рахунках. Оскільки все відбувалося в рамках закону, то ніяких проблем за три роки не виникало.
"Щороку при внутрішньої перевірки Банком нашої діяльності, Банк запитував у нас підтверджуючі документи обґрунтовують підвищений оборот. Ми надавали ці документи і завжди проходили всі перевірки", - уточнив Богдан Бубра.
Популярні зараз
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
Однак щось пішло не так в 2021 році, під час перевірки особистий менеджер попросив в ході перевірки надати тільки "Інвойси про вхідних платежах". Що і було зроблено клієнтом. Через добу рахунку разом з 400 000 гривен на них виявилися заблокованими.
"Фінмоніторинг який не отримав від нас документів про заснування підвищеного обороту порахував що у нас їх немає і припинив наша співпраця з банком. Через тупий помилки і не дуже уважного менеджера ми отримали розрив взаємин з банком. Переглянути рішення не можна, зв'язки з представниками фін моніторингу нету. Є тільки особистий менеджер, який вибачається і невиразно виправдовується", - обурюється автор коментаря.
Служба підтримки клієнтів ПриватБанку обіцяла перевірити дану інформацію і зв'язатися з потерпілим клієнтом.
Нагадаємо, раніше дзвінок на офіційний короткий номер Приватбанку обернувся для клієнтки втратою 60 000 гривень. Гроші просто зникли з рахунку.