Державний ПриватБанк позбавляє громадян України можливості оформити субсидію на оплату послуг ЖКГ. У відділеннях банку в хамській формі відмовляють пенсіонерам у видачі необхідних довідок.
Чергова скарга на некомпетентність і неналежне виконання обов'язків співробітників ПриватБанку з'явилася на сайті Мінфін. Жінка розповіла про те, як у відділенні банку в місті Бердянськ, Запорізької області, розмовляла начальник відділення з її 75-річною матір'ю. Літній клієнтці в грубій формі кілька разів відмовили у видачі довідки.
Автор коментаря звинуватила Приватбанк у некомпетентному і хамському ставленні, а також в знущаннях над беззахисними пенсіонерами. 75-річна жінка хотіла оформити субсидію, в службі соцзахисту її попросили принести довідку з ПриватБанку про відсутність депозитів на суму понад 100 тисяч гривень. У пенсіонерки був невеликий депозит в цьому банку, на який вона відкладала коштів зі своєї пенсії в 2,5 тисячі гривень. Зрозуміло, що 100 тисяч гривень жінка на рахунку не має.
Начальник відділення ПриватБанку, куди звернулася пенсіонерка за довідкою, без пояснення відмовила видати документ. Жінці довелося знову йти в службу соцзахисту, там їй надали текст довідки, яку необхідно отримати в банку.
ПриватБанк пообіцяв розібратися в ситуації, що виникла і розповісти про результати внутрішньої перевірки автору коментаря.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що українці почали масово забирати свої вклади з ПриватБанку і Ощадбанку.