Today.ua

ПриватБанк відмовився виплатити гроші зі страхового випадку: у банку виправдалися перед постраждалим клієнтом

Українці почали розривати страхові договори у ПриватБанку. У фінустанові обіцяють вигідні умови та накопичення коштів на випадок травм та проблем зі здоров'ям, проте отримати власні гроші дуже складно.

На порталі "Мінфін" користувач із ніком "goncharukjura23" розповів, як ПриватБанк відмовився виплачувати страховку після надання документів про отримання травми та проведеної операції.

"Ніколи не страхуйте себе в ПриватБанку!!! Шарага!!! Застрахувався в ПриватБанку сам і свою сім'ю (здоров'я) Пройшло з моменту страховки більше трьох місяців. Грав у футбол отримав травму в лікарні діагностували розрив меніска. провели операцію. надав всі документи!" Сказали це не страховий випадок", - написав мешканець Запорізької області у Мережі.

У фінустанові на звернення клієнта відповіли, що для здійснення страхових виплат необхідно застрахувати не менше півроку. Після такої відповіді чоловік вирішив розірвати всі договори про страхування в ПриватБанку. Страховку від нещасного випадку в одному із найбільших державних банків розчарований українець назвав обманом та закликав співгромадян "не викидати гроші".

Приватбанк у відповіді на цю скаргу зазначив, що не є страховим агентом, банк лише надає сервіс для зручного підписання угоди та перерахування грошей клієнтами. Рішення про виплату компенсації ухвалюють у страховій компанії, з якою співпрацює ПриватБанк. Деталі договору можна переглянути до Приват24.

Нагадаємо, ПриватБанк запустив у Приват24 оновлення, на яке довго чекали всі українці.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ