Today.ua

ПриватБанк пояснив, чому почав автоматично змінювати пін-коди карт клієнтів

У Приватбанку пояснили, чому почали без згоди клієнтів в автоматичному режимі змінювати пін-коди. Новий код власникам рахунків надсилають за допомогою СМС-повідомлень.

Клієнти ПриватБанку обурені тим, що без їх згоди банк змінює пін-коди, а нові числові комбінації надсилає СМС-кою. На думку українців, це ставить під загрозу конфіденційність даної інформації.

На сайті "Мінфін" клієнтка ПриватБанку, яка зареєструвалася під ніком "lobach" опублікувала коментар, в якому розповіла, що після зняття грошей в банкоматі іншого банку, Приват їй тут же надіслав СМС-повідомлення про зміну пін-коду. Жінка впевнена, що ПриватБанк навмисне змінив пін-код її банківської карти, щоб вона користувалася тільки банкоматами Привату. Однак їй зручно знімати гроші в пристроях іншої фінустанови, оскільки вони дають можливість знімати готівкові кошти дрібними купюрами.

У той же час, "lobach" дивується, яке право має ПриватБанк самовільно і без попередження змінювати пін-код банківської картки та надсилати новий код СМС-повідомленням. У Німеччині банк за такі дії відразу ж б став банкрутом, впевнена жінка. "Lobach" також зазначила, що ПриватБанк якісно надавав послуги до 2019 року, після цього часу все змінилося в гіршу сторону, навіть банкомати брудні.

У Приватбанку заявили на скаргу клієнтки, що банк, у разі підозри про встановлення скімінгове накладок в банкоматах, автоматично нарікає пін-код пластикової карти. Робиться це, щоб коштами з рахунку клієнтів не змогли скористатися недобросовісні особистості.

Нагадаємо, раніше українцям перерахували шахрайські схеми, які часто використовують проти клієнтів ПриватБанку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ