Today.ua

ПриватБанк пояснив, чому блокує послуги для колишніх співробітників

Послуга "Оплата частинами" є однією з найпопулярніших серед клієнтів державного ПриватБанк. Однак, як стало відомо, банк на свій розсуд може позбавити українців можливості купувати товари і платити за них невеликими сумами щомісячно.

Чергова скарга на роботу ПриватБанку з'явилася на сайті "Мінфін". Користувач з ніком "Roviv" дуже сильно обурений свавіллям банку. Автор коментаря раніше працював в ПриватБанку, а потім звільнився.

Заборгованостей за весь час співпраці з фінустановою у нього не було, однак це не завадило банку заблокувати послугу "Оплата частинами". Більш того, "Roviv" зазначив, що ПриватБанк "сумнівно" відноситься до співробітників, а до колишніх і того гірше.

"Ви можете пояснити, чому банк анулює оплату частинами працівникам, звільненим з банку ??? Це при тому, що НІКОЛИ не було заборгованості і в минулому успішно закрито понад 10 угод! Почему сразу після звільнення послуга перетворюється в 0 кредитного ліміту? На 3700 пояснення не дають, на відділеннях аналогічно не знають! Це така подяка колишнім працівникам? Ставлення банку до працівників і так сумнівне, а до колишніх взагалі ніяке?! Дайте будь ласка відповідь, назвіть причину ?! " - вимагає автор коментаря від техпідтримки ПриватБанку.

У відповідь на даний коментар, Приватбанк заявив, що рішення про надання послуг фінустанова приймає на підставі великої кількості факторів. Кожен з них має вагу і значення, тому банк не може перерахувати їх все.

Нагадаємо, ПриватБанк запустив складну систему перевірки грошових переказів. Клієнтам дзвонять з різних номерів і просять назвати конфіденційну інформацію.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ