Одна з клієнток г ПриватБанку поскаржилася на роботу осударственного фінансової установи. Жінка звинуватила банк в бюрократії, збої в роботі та навіть у крадіжці коштів з рахунку.
На сайті "Мінфін" з'явився коментар від незадоволеною клієнтки ПриватБанку, яка поскаржилася, що без будь-яких результатів витратила багато сил і часу на здійснення найпростішої операції.
Жінка написала, що у відділенні ПриватБанку і оператор гарячої лінії плутаються і повідомляють різну інформацію, з протилежним змістом. Вирішити питання в таких умовах просто неможливо, тільки створюються нові проблеми.
"Уже два дні мене ганяють між Пенсійним фондом і банком. Не можуть правильно відкрити рахунок за дорученням і видати довідку в пенсійний фонд. Спочатку мені сказали, коли прийде смс з номером рахунку, віднести і показати в пенсійний. Пенсійний звичайно ж завернув, сказали треба виписка. Виписку зробили таку, що до Пенсійного не підходить ... Відділення сказало, що такого рахунку взагалі не було, кошти не надходили, хоч пенсійний надсилав на цей рахунок. Явно ж подавалася виписка з банку. Де ті гроші поділися за три роки?" - цікавиться автор коментаря.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У відповідь на дане повідомлення техпідтримка ПриватБанку відповіла, що питання банк розглянув і надав клієнтці всю актуальну інформацію.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що ПриватБанк припиняє нарахування відсотків на залишок коштів на кредитних картах.